Sunday, December 13, 2015

Full Body Workout

Máte v předvánočním čase spousty věcí na práci? Ve škole předtermíny zkoušek, nakupování vánočních dárků, pečení cukroví, vánoční večírky a posilovna musí jít stranou? Zkuste využít Full Body Workout.


Sama nejsem úplně zastánce full body workoutů, protože se ráda věnuji jedné či dvěma partiím dokud je úplně nevyčerpám, ale musím přiznat že tenhle workou má také něco do sebe. Už nějakou dobu jsem byla zvyklá, že mě vždy bolí jen nějaká část těla. A když jsem odcházela z tréninku, říkala jsem si, že to je takové zvláštní, protože mě zítra nebude bolet nic a nebudu mít pocit, že jsem trénink odjela pořádně. Ale omyl. Bolelo mě kompletně celé tělo!

Způsobů, jak si zorganizovat full body workout je mnoho, tak se pojďme podívat, jak by takový full body mohl vypadat z mého pohledu :)

Partie a počet cviků
Záda - 2 cviky, z toho jeden na křídla, jeden na střed
Nohy - 2 cviky, z toho jeden silový, jeden plyometrický
Zadek - 1 cvik
Prsa - 1 cvik
Břicho - 1 cvik, který zapojí celé břicho
Ramena - 2 cviky (střední a zadní)
Triceps - 1 cvik
Biceps - 1 cvik

Jaké cviky volit
Cviky by to měly být dle mého názorů spíše těžší a ty základní, které zapojují co nejvíce svalů, jako například: mrtvé tahy, shyby, dřepy, bench, výpady, kliky apod.

Každý cvik zvlášť, supersérie, kruhový trénink?
Tady je to podle mého na vás, co upřednostňujete. Já jsem zvolila variantu se supersériemi. Ale věřím, že i jako kruhový trénink (pokud byste byli v posilovně sami) by byl trénink super.

Můj trénink
1. shyby s dopomocí 12 op. 4 série
2. poloviční mrtvé tahy 15 op. 4 série
3. dřepy s volnou osobou 12 op. 4 série
    v supersérii s výpady s výskokem 10 op. na každou nohu, nohy střídat 4 série
4. hiptrusty 15 op. 4 série
    v supersérii s břichem na lavičce 20 op. 4 série
5. bench na šikmé lavici 12 op. 4 série
    v supersérii s rozpažky s jednoručkami 12. op. 4 série
6. zapažování s expanderem 15 op. 4 série
    v supersérii s tricepsové kliky o lavičku 12 op. 4 série
7. dvoufázový bicepsový zdvih s osou 10 op. 4 série



Celý trénink můžete vidět na mém YouTube kanále FitVeronika TADY.



A jaké jsou tedy benefity full body tréninku?
- ušetříte čas
- zapojíte celé tělo
- lepší prokrvení a stimulace svalů
- druhý den můžete docela chodit :)
- citíte každý sval
- pokud jedete trénink ve vysokém tempu, spalujete také více kalorií



Na sobě mám:

Tílko Nike Victory Tank 2 in 1 (www.total-store.cz) - tílko je rovnou i se sportovní podprsenkou a přestože je děrované, není úplně průhledné, jen tak akorát, aby byla vidět podprsenka

Kraťasy Adidas Adistar (www.total-store.cz) do kterých jsem se okamžitě zamilovala a o které jste také mohli soutěžit na mé facebookové stránce. Moc ráda cvičím ve volných kraťáskách a tyhle mají navíc malé kapsičky třeba na klíček od stříňky :)

Tréninkové boty Adidas Adipure (www.total-store.cz) které jsou stabilní, lehoučké a navíc krásné. Už mám tohohle typu druhé a nemůžu si je vynachválit.



No comments:

Post a Comment