Sunday, November 29, 2015

Bílkovinová roláda

Jaké jsou nejlepší zdroje bílkovin kromě masa? Vaječné bílky, tvaroh a protein. A teď si představte, že tyhle ingredience začarujete a jako kouzlem vám vznikne takhle dobrota. Roláda, kterou si s čistým svědomím můžete dát i když máte lowcarb. Nebo třeba v 10 hodin večer. Zázrak!


A úplně nejlepší an tom je, že když šlecháte ručně ty bílky, tak spálíte strašně moc kalorií a rozhodně vám naroste bicák a rameno. A to už je hodně velká výhoda! :D
INGREDIENCE na těsto:
4 bílky
25g čoko proteinu

Bílky vyšlehat do tuhého sněhu, přidat čoko protein, rozetřít na pečící papír a péct v troubě na 180° cca 10 minut.

INGREDIENCE na náplň:
150g tvarohu
20g strohaného kokosu
10g Sukrinu Melis (nebo pár kapek stévie, flavdrops, vanilkový protein apod.)
pár kapek vody

Zamíchat, rozetřít na těsto. Roládu srolovat a dát ztuhnout do ledničky. Vylízat misky, to je jasná věc, no a tak za dvě hodinky už můžete mlsat.


No není to boží? Je!

2 comments:

  1. Povedlo se ;) uz se tesim az ochutnam, dekuji ta recept.

    ReplyDelete
  2. Také děkuji za recept, roládka je supr a lehká na ingredience i přípravu! :-)

    ReplyDelete