Thursday, April 30, 2015

We Are Fit Girls: Začínáme!

"Začnu v pondělí. Nebo začnu to další pondělí, teď budu mít nabitý týden a ještě si chci užít ty narozeniny o víkendu." 

Začněte s námi v pátek. Proč? Protože máme nejvyšší čas. Za chvilku už totiž neschováme nožky do legín a milánka pod volnější svetr. Za chvilku si budeme muset obléct plavky. Ale nedělejme to jen kvůli nim. Udělejme to pro sebe. Proto, že se budeme cítit dobře. Že se ráno nebudeme 4x převlékat kvůli tomu, že se v něčem necítíme. Proto, že se nebudeme stydět, když nás někdo bude fotit. Proto, že dopneme ty nejoblíbenější kalhoty. Udělejme to za lepší já!



Máme před sebou 4 týdny tvrdé práce a za ty pak dostaneme odměnu. Tu nejlepší odměnu ze všech. Naše tělo. Tak pojďme do toho! WE ARE FITGIRLS!

Společně se Simčou ze StyleCookBook by Simone se do toho opřeme naplno, tak nezůstaňte pozadu.
Bez cvičení to nepůjde
Ano, je to tak, nechceme jen shazovat kilogramy bez ohledu an to, jestli jdou ze svalů nebo z tuku. Chceme shazovat tuk a budovat svalovou hmotu. Chceme, aby naše tělo mělo ty nejlepší tvary. Nejúčinější pro tvarování postavy je kombinace silového a kardio tréninku. Kardio trénink na spalování tuku, zlepšení fyzičky a silový trénink proto, aby jsme měly kulatý zadeček, pevné ruce, krásná záda. Už aby to bylo že? :)

Nechceme vám tu diktovat, kolikrát týdně máte cvičit a říkat vám přesně co máte cvičit, jen vám se Simčou ukážeme, jak to děláme my. Ale obecně platí, že minumum pro nějaké výsledky je 3x týdně.



Tipy na kardio tréninky
  • běhání - není nic jednoduššího než si obout tenisky a vyběhnout
  • rychlá chůze - dobře, jít se projít je ještě jednodušší než vyběhnout :))
  • kolečkové brusle
  • jízda na kole
  • fitbox
  • trampolínky
  • stepper
  • skákání přes švihadlo



Kombinace silového a kardio tréninku - N+TC

Nike Plus Training Club už určitě znáte jako aplikaci. Ale pokud jste z Prahy, nebo se sem chystáte třeba jen na výlet, určitě si nesmíte nechat ujít N+TC který k nám připlul po Vltavě. Unikátní studio se špičkovým vybavením a trénéry, více než 200 lekcí a to všechno na lodi. Lekce jsou zdarma a cvičí se nejen tréninky N+TC, ale také jóga nebo se společně vybíhá do Prahy. Přihlásit se můžete na nike.com/ntcstudio.


Jídlo je 70% úspěchu

I to je svatá pravda a jídelníček je důležitý. Dostatek bílkovin, ale i komplexních sacharidů a zdravých tuků. Ano je to těžké a neexistuje žádná jiná cesta, i když by to bylo moc fajn, jíst čokoládu od rána do večera. Ale bylo by to pořád jenom fajn a ne skvělý. A my chceme, aby to bylo skvělý!



Neexistuje přesný návod, který by fungoval na všechny, ale pár tipů:
  1. Nikdy nejezte méně než kolik je váš bazální metabolismus. Ten si můžete změřit například na InBody nebo přibližnou hodnotu vypočítat na internetu.
  2. Nezáleží až tolik na kaloriích jako na tom co jíte.
  3. Zeleniny můžete kolik chcete. A jezte jí hodně :)
  4. Sacharidy přijímejte především komplexní - rýže, brambory, celozrnné těstoviny, celozrnné pečivo.
  5. Jeden nebo dva kousky ovoce denně úplně stačí.
  6. Super zdroje bílkovin a tipy na svačinky: Milko řecký jogurt bílý, cottage sýr, Šmakoun ve všech variantách, vajíčka na tisíc způsobů, Shmaky, Mozzarella light, odtučněný tvaroh, výběrová kuřecí šunka, Madeland Fitness sýr
  7. Jezte co vám chutná, dělejte si jídlo pestré, inspirujte se.
  8. Nemějte jídlo jako odměnu ani jako náplast na trable - radši si běžte zacvičit.
  9. Naučte se dělat tu nejlepší ovesnou kaši (návod čekejte už brzy :).
  10. Jezte pravidelně, menší porce a mějte jídlo alespoň částečně naplánované. 

A teď to nejdůležitější - nebuďte v tom sami

Sdílejte s námi svoje pokroky, svoje cvičení a zdravá jídla pod hashtagem #wearefitgirls na Instagramu nebo Facebooku a buďte v tom s námi. Na konci května to společně oslavíme.



4 comments:

  1. Něco takového právě přesně potřebuju! :-D Moc se těším na další příspěvky :-D

    ReplyDelete
  2. Super nápad, nádherné fotky! :)

    ReplyDelete
  3. Konečněěěě <3 Jdem do toho!!!!!

    ReplyDelete