Friday, May 9, 2014

InBody měření (4. měsíc)

Jsem nedočkavec a přestože jsem měla jít na inBody až v pondělí, nevydržela jsem to a šla už dnes. Musím říct s jistými obavami. Od rána jsem měla pocit, že určitě očekávám moc a že budu zklamaná - prostě den blbec, znáte to taky? :) No a říkala jsem si, že když to dopadne špatně, tak už to aspoň budu mít za sebou a zatnu zuby a budu pořádně makat a když to náhodou dopadne dobře, tak mě to také motivuje, abych se zase posunula o kousek dál. A nakonec za tři dny už se asi tolik nezmění. Tak jsem si na ten přístroj vlezla a s napětím čekala na papírek. 

2. ledna 2014 a 8. května 2014
Když jsem konečně držela výsledky v ruce, nemohla jsem uvěřit vlastním očím!


Výsledky:

- váha za poslední měsíc zůstala stejná (což bylo mým cílem)
- nárůst svalové hmoty o +1,1 kg!!!
- tuková tkáň -2,5 kg a procento tuku v těle na neuvěřitelných 12,5 % (z původních 25 % v lednu!)
- svaly jsem nejvíce nabrala v rukou a středu těla
- zvýšení čisté hmotnosti o 1,7 kg

A víte co to znamená? Odměny, odměny!

Přiznám se, že jsem chvilku koketovala s myšlenkou odměnit se jídlem a k hokeji si koupit Haagen-Dazs zmrzlinku, ale pak jsem si řekla "Ne, nejsi pes!" (Díky Kriss!) Koupím si jí jindy, až nebude za odměnu.

Takže se zítra pojede nakupovat oblečení na cvíčo, jupí! 

Mějte všichni krásný víkend!

59 comments:

  1. Gratuluji k tak skvělým výsledkům, jsi skvělá a můžeš na sebe být pyšná! :)) Proměna je to tedy neuvěřitelná! Máš nějaké další konkrétní cíle, kam by ses chtěla posunout? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! :) No ty cíle teď asi musím promyslet, ale pořád zůstává ta svalová hmota - tý bych chtěla ještě víc :))

      Delete
  2. Je to úúúžasnéé! Gratuluji! :*
    Tu zmrzku by sis zasloužila, ale na co.. Raději si kup věci, které by sis normálně nekoupila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! :)* Právě, já se stejně nejvíc těším na nové legíny! :D

      Delete
  3. Ty jsi úžasná, Verunko! Gratuluju k tak skvělým výsledků, odměnu si každopádně zasloužíš!!! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc Andy! :)* už se na ty odměny těším! :))

      Delete
  4. Anonymous09 May, 2014

    Pane jo!! To je užasné!! Gratuluju!:)
    Nechtěla by jsi přidat nějaké jídelníčky, jak teďka jíš?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :) Já jím pořád stejně - 6x denně, ale mám víc tuků a sacharidů samozřejmě, bílkoviny zůstaly stejně :) V neděli zase přidám jídla co jsem jedla celý týden pro inspiraci ;)

      Delete
    2. Anonymous09 May, 2014

      A můžu se tě zeptat přesně kolik toho jíš jako B/S/T a kolik kcal?:) Jestli to teda nevadí:)

      Delete
    3. Já se omlouvám, ale to teď nechci asi psát, vždycky je z toho hroznej rozruch, navíc pořád ještě navyšuju :) Ale pak určitě napíšu nějakej článek zase :))

      Delete
  5. Ty vogo to je ÚŽASNÝ !!! :) já se chystám na inbody až se vrátím do čr v červnu, ale fakt se toho bojim, protože jsem sice nabrala svaly, ale u spoustu tuku ×D
    fakt ti to moooc sluší xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! :) Určitě to nebude zlý, já se taky strašně bála :D

      Delete
  6. Úžasné výsledky! Ani sa nedivím že si taká nadšená! Kto by nebol :) Tvoja práca a snaha prináša svoje ovocie a tvoje zmeny je neskutočne vidieť :) Si proste naša šikulka a inšpirácia ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji Luci, ale ty jsi mnohem větší inspirace! :)

      Delete
  7. Úžasný výsledky, taky se přídám ke gratulovaní :))

    ReplyDelete
  8. Veru, jsi naprosto fantastická! :*
    Tvoje proměna je skvělá. Gratuluji. :)) Já s tím tukem ještě dost bojuji, mám ještě přes 20 %, což je fakt bída. Musím na tom pořádně zamakat, aby ty svaly trochu prokoukly. Připadám si jak v objemu, což teda nebyl úplně můj cíl. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! :)* Budu ti držet palce, je to o tý stravě ty tuky no, určitě to půjde! :))

      Delete
  9. Jak jsem psala už na Insta - jsi šikula! Gratuluju!
    Taky se v nejbližší době chystám na InBody, bude to moje premiéra. Ikdyž chystám se tam vlastně asi tak rok, ale nevím nějak nebylo kdy, nebo mi to nepřišlo tak důležité. Ale teď vidím, že jsem posledních pár měsíců flákala, tak je potřeba vidět čené na bílém jaký jsem lenoch, alespoň mě to pak motivuje pořádně makat.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! Taky jsem na začátku měla stejnou motivaci a velmi dobře zafungovala :D teď chodím pravidelně jednou za měsíc, abych věděla, že nedělám nějakou chybu ve stravě nebo ve cvičení. :)

      Delete
  10. To je vážně úžasný výsledek!:) vážně gratuluju a jsi skvělá, že jsi se neodměnila zrmzlinou, ale oblečení je lepší :D jen tak dál, držím palce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! Právě, taky si myslím, že oblečení je lepší! :))

      Delete
  11. Gratuluji! Úžasné výsledky..klobouk dolů :)) a ty odměny jsou super, rozhodně si je zasloužíš! :)

    ReplyDelete
  12. Prý chodíš na měření v Metropoli. Jak to tam probíhá? Já jsem zatím byla jenom u nutriční terapeutky na inbody v kanceláři.Díky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No já jsem zase nikdy nebyla u nutriční terapeutky, ale normálně přijdeš na recepci, řekneš, že bych chtěla měření InBody a pak tě změří a vysvětlí ti, co znamenají výsledky, pokud o to stojíš. :)

      Delete
  13. Úžasný Veru!:* Lepší proměnu jsem už dlouho neviděla, jsi nejlepší a tvoje postava je prostě dokonalá! (a já si oproti tobě připadám jak tučnej tučňák :DD)

    ReplyDelete
  14. Vážně krásný pokrok! :) Sice se mi zdá 12,5% už opravdu málo, ale vypadáš fakt bezvadně! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Moni, musím pracovat na těch svalech, tam mám pořád rezervu :))

      Delete
  15. To je úžasné, kéž bych to dokázala taky. Díky za motivaci! :)

    ReplyDelete
  16. Anonymous10 May, 2014

    Aha.. a myslíš, že je to zdravý mít jen 12% tuku? To jsi snad nějaká fitnesska před soutěží?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na anonymní komentáře tohohle typu jsem čekala. Fitnessky před soutěží mají tak 8%. A 12,5% nebyl můj cíl, sama píšu, že jsem z toho byla překvapená, nicméně mi tělo funguje dobře, nemám žádné zdravotní problémy a pro sportující lidi (a pro lidi, co se pohybují ve fitness) to není žádné neobvyklé číslo. A myslím, že taky nebudeš lékař, abys dokázala posoudit, jestli to zdravé je nebo není.

      Delete
    2. Je to skvelé, gratulujem! Tvoja postava je naozaj skvelá :O

      Delete
    3. Já popravdě ani netuším, kolik % tuku mám. A víš ty co? Nakopla jsi mě k tomu, abych se příští týden nechala změřit! Pak se ty pokroky lépe sledují :) A strašně moc se těším, až po maturitě (proboha, už za týden....) začnu s tvým fitness deníčkem! Jak dlouho já už na něj čekám... Sice teď makám, ale dost nepravidelně a asi byl zel prázdnotou. Učit se hold musím..

      Mně se 12,5% nezdá jako nějak tragicky nízké číslo. Samozřejmě se v tom až tak moc nevyznám, ale jak jsi psala, fitnessky před soutěží mívají kolem 8% tuku. Přijde mi, že jakmile je to pořád nad 10 a zároveň se cítíš dobře, není co řešit! Krásná práce, máš můj obdiv :))

      Delete
    4. Anonymous10 May, 2014

      stejně si myslím, že si o něco koleduješ.. aby ti zachvíli nebyla více a více zima, nezačly ti padat vlasy, lámat nehty nebo nebylo těžko po každém jídle (sugesce)..

      Delete
    5. Fakt mě tohle nebaví ale:

      1. Jím 6 x denně, vyváženě. Nemám žádný extrémy, jakože bych nejedla po 17h, klidně si dám druhou večeři i v půl desátý, ani se večer nebojím sacharidů - ty mám pravidelně. Poslouchám svoje tělo, zkusila jsem stravování 4 x denně, nevyhovovalo, vrátila jsem se ke stravování 6 x denně.
      2. Tělo nehladoví, protože když by hladovělo, asi by mi sotva mohla narůstat svalová hmota.
      3. Vlasy, nehty a pleť mám lepší než kdykoliv dřív. Musela jsem dřív brát vitamíny, teď už ne a nehty se mi netřepí, vlasy jsou ok a kdy jsme měla naposledy pupínek si už fakt ani nepamatuji.
      4. Mám mnohem víc energie, jsem pozitivně naladěná a spokojená.

      Takže pokud máš nějaký problém s tím, jak vypadám nebo co dělám, prosím nechoď na můj web, nikdo tě k tomu přece nenutí.

      Delete
    6. Terezko děkuji! Držím moc moc palce na maturitu! :)*

      Delete
  17. Anonymous10 May, 2014

    Na jednu stranu ti to preju a hrozne obdivuju jak si do toho zapalena, ale na druhou stranu vis ze 12 procent je pro zeny dlouhodobe nebezpecne, i kdyz klidne sportujes-ja pritom ztratila menstruaci a mam s tim do ted problemy. Zuzka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju za názor, samozřejmě jsem na toto téma články četla, ale znám lidi, kteří mají takové procento dlouhodobě a žádné problémy nemají. Samozřejmě se hlídám a dávám si pozor. Je rozdíl, když má někdo 12 % a nemá ani svalovou hmotu, ale pokud má člověk dostatek aktivní hmoty, neměl by být problém.

      Delete
  18. Wau, parádne pokroky :) pridávam sa k prosbe o stravu a aspoň k teórií podľa ktorej rátaš KJ alebo B,S,T (keď nechceš konkrétne čísla), lebo zjavne robíš niečo dobre a bolo by super keby si sa s tým podelila aj s ostatnými ľudmi :-)
    Inak odporúčam na Nike počkať ešte týždeň, pri Elle víkende je 20% zľava v ich obchodoch :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc. O té slevě vím, ale stejně jsem to dnes už nevydržela, ale teda nakupovala sem jinde než v Niku, tak to bych slevu stejně neměla :)) Jinak o tom jak BTS píšu tady:http://www.veronikadimitrovova.com/2014/04/jak-si-sestavit-redukcni-jidelnicek-ii.html a tady: http://www.veronikadimitrovova.com/2014/04/jak-si-sestavit-redukcni-jidelnicek-i.html :))

      Delete
  19. Úplne najviac gratulujem k tej nabranej svalovej hmote! :) A tiež aj to % tuku je úžasné, keď to porovnáš s tým predtým :D Len tak ďalej, vidno že poriadne makáš :) A na tej fotke máš dokonalé bruško :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc, ta svalová hmota je pro mě taky nejcennější! :)

      Delete
  20. Anonymous10 May, 2014

    Tyjo jak se ti podarilo nabrat hmotu hlavne na rukou a brichu??Mam takovy problem, ze nabiram svaly hlavne do noh, ale ruce mam prilis slabe. Nenapsala bys zase clanek jak ted cvicis? Dekuju Kamila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cvičím pořád stejně, tak jak to je napsané v článku Jak cvičím a proč ;)) Samozřejmě větší váhy, ale jinak stejně. :)

      Delete
  21. Wau taková změna, jsi dobrá a máš krásnou postavu! :)

    ReplyDelete
  22. páni, to je úžasný pokrok za ty (pouhé!) čtyři měsíce! ale zase si dej pozor, aby to neklesalo ještě více a aby to už nebylo nebzepečné..

    ReplyDelete
  23. No ty brďo, úplně mi spadla brada! Jsi úžasná, klobouk dolů! :o

    ReplyDelete
  24. Gratuluju :-) Jsi skvělou motivací pro nás ostatní. Zvůj blog je opravdu mou každodenní inspirací :)

    ReplyDelete
  25. Tak typicky skinny fat se rozhodl cvicit a nejist 'sracky' a tady je vysledek. Priznam se ze zavidim temto typum - kdyz jsou v nezdravem stadiu tak to schovaji oblecenim a kdyz se rozhodnou zacit cvicit tak se na to da divat i v plavkach...

    ReplyDelete