Monday, May 12, 2014

Challenge of the week #9

Vím, že cviky na nohy vedou, tak tento týden bude výzva zase o nich. A vrátíme se tak trochu na začátek - k úplně první výzvě. Kdo si na ní vzpomíná? Ale nechceme opakovat, tak malá inovace:

*100 výpadů stranou každý den*


*100 side lunges every day for a week*



No a protože nejsme žádný bábovky a chceme si dát pořádně do těla, tak výpady jsou dvojité, jak vidíte na obrázku. Už cítíte, jak vás ty nožičky bolí?

Na každou nohu tedy vychází 50 výpadů s tím, že jako jeden výpad se počítá celý cvik tedy A-B-C. Tak kdo se do toho pustí se mnou?

A nesmí chybět zhodnocení té minulé výzvy...řeknu vám, jsem ráda, že je další týden! :))

29 comments:

  1. Každopádně jdu do toho! A zopakuju si i tu z minulého týdne - protože jsem ji necvičila každý den, musim se polepšit. Ale je to fakt síla! :-D Jinak přeji prima start nového týdne :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tobě! :* Super, tak snad to zvládneme! :))

      Delete
  2. Zrovna jsem dneska na tebe myslela, že bych se tentokrát do výzvy zapojila a doufám, že to bude něco na nohy a ono je ! :D takže super, jdu do toho s tebou a přeju hezké pondělí ! :)))

    ReplyDelete
  3. Anonymous12 May, 2014

    Super jdu do toho :) a jak se dělá ten poslední cvik C nějak nevim jak na to :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tu nohu zataženou dáš za tu stojnou nohu a jdeš do podřepu :))

      Delete
  4. jee, super :D konečně něco na ty moje tlustonohy :D

    ReplyDelete
  5. Tenhle cvik mám hrozně ráda, takže se zapojuji a jdu si své odcvičit hned teď! Akorát jsem měla dnes leg day, takže to bude utrpení :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous12 May, 2014

    Super určitě se zapojím!:) Jenom děláš 50 na jednu nohu a 50 na druhou, nebo to střídáš?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedu série 20 - 20 - 10, nohy střídám :)

      Delete
  7. Radši ani nebudu říkat, že do toho jdu, protože to minulé na břicho jsem dělala dva dny a pak na to zapomněla jak na smrt :D Teda ne že bych necvičila tak jako tak, ale v tomhle jsem hrozná :DD
    Ale tenhle cvik je můj oblíbený :)

    ReplyDelete
  8. Skvělý, že se vás zapojilo tolik! Tak ať nám to pěkně jde! :))*

    ReplyDelete
  9. Vždycky se chci do něčeho takového pustit.. ale nikdy nedokončm :(

    ReplyDelete
  10. Já pokud se zaměřím na zadek a dělám buď dřepy nebo výpady, tak se mi okamžitě začne rýsovat stehno a nejvíc nad kolenem. Vážně netuším, proč to má tak rychlé účinky na nohy a ne zadek :D Každopádně jsem si začala hledat cviky, kde se tzv. quads zapojujou nejmíň :D Takže tuhle výzvu tentokrát vynechám :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U těch dřepů to chce hodně tlačit váhu na paty :) Ale stehna se samozřejmě rýsují lépe než zadek :))

      Delete
  11. Anonymous15 May, 2014

    Dobry den,mohu se zeptat kdyz cvicim trenink na nohy nejdriv stred tela,bricho mam jenom ty vypady a drepy a hamstringy nebo muzu i zada nebo i prsa cvicit?jak to cvicite vy kdyz jedete na nohy? diky Alena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cvičím prostě každý den ráno po probuzení, nezařazuji to do tréninku :)

      Delete
  12. Anonymous16 May, 2014

    Jasny chapu tyhle challenge rano to je jasny,ale ja myslim trenink nohou ted :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, tak to jsem špatně pochopila. Já trénuji dohromady nohy + záda + břicho a pak prsa + ruce + ramena + břicho :))

      Delete
  13. Anonymous17 May, 2014

    takže když jedu trenink na nohy tak mam nejdriv plank,bricho, zada, vypady plus dřepy a hamstringy a zanozovani, snozovani a pak běh je to správně? děkuji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Může být, břicho se dá posilovat i až na konec před kardiem - každému vyhovuje něco jiného :)

      Delete
  14. Anonymous18 May, 2014

    Aha tak to jo :) a co bude od pondělka za challenge už se těšim :)

    ReplyDelete
  15. Určitě vyzkouším((:

    ReplyDelete