Sunday, April 27, 2014

(Ne)Víkendové rychlovky IV.

Tento týden byl celý úplně naruby. Ráno jsem místo na kaši měla většinou chuť na slanou snídani, kuřecí maso jsem měla jen jeden den (a to ještě bylo v Grilled Chicken McWrapu!), zbytek dnů jsem dala raději přednost tuňákovi nebo jiné rybě a když mě v práci přepadl hlad, nepohrdla jsem čínskou polívkou. A málem bych zapomněla, že jsem si jako dezert k tomu Wrapu z McDonalda koupila smetanovou zmrzlinu. Za vlast padla také Toblerone čokoláda a opravdu neměla 70% kakaa. Ukázkový týden, řekla bych. :) Ale v pátek jsem si nakoupila krásnou zeleninu, jablka a domácí vajíčka na farmářském trhu a zase si spokojeně jím zdravě. Znáte to pravidlo 80:20 ne? :))


Omeleta z domácích vajec, s cherry rajčátky, jarní cibulkou a bazalkou. A k tomu Fitness chleba se sýrem cottage. Aneb sobotní snídaně.



Nejlepší mražená zeleninová směs (Iglo Welness Premium) na sójové omáčce, s restovanými gnocchi, tuňákem a jarní cibulkou. Největší dobrota! 


Avokádová slast, aneb není lepší způsob jak jíst avokádo, než ho jen rozmačkat na Fitness chlebu!


Jahůdky a selský biojogurt Hollandia. Mňam!


Ovesná ale nesmí chybět, tady s jablky, skořicí, mandlemi a javorovým sirupem. Skvělá kombinace na nedělní ráno a k tomu tulipánky!


Ještě jedna omeleta a chlebík tentokrát s cottage sýrem a ředkvičkami.


Oběd co dům dal :D Vařené brambory s mraženou zeleninou (ne tak dobrou jako je Wellness Premium), tuňákem, bazalkovým sugem a sojovou omáčkou.


Množí se mi dotazy na to, jaký užívám protein. Je to tedy Ph.D Nutrition - Phrama Whey HT+ příchuť vanilka, ale chutná spíš trochu jako bílá čokoláda a je úžasně krémovej a naprosto bezkonkurenční! Vždycky se na něj po tréninku těším! :))


A na závěr dnešní oběd - Zapečený pangasius na česneku s bramborami, zeleninou, cottage sýrem a mandlemi. Lahoda! A nemyslete si, že by mi stačila porce, co je na obrázku, celou zapékací misku jsem snědla! :))

Krásný zbytek víkendu! :)

38 comments:

  1. Všechno vypadá naprosto výborně! Máš skvělé fotky!:-)

    ReplyDelete
  2. veľmi pekné fotky, ten posledný obed vyzerá skvelo, aj keď pangasius ma nikdy nelákal:)
    prídi sa pozrieť:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, já ho taky přímo nevyhledávám, ale jako taková záloha v mrazáku se hodí ;))

      Delete
  3. U pojmu "restované gnocchi" mi zakručelo v bříšku :-D:-D Mňam! Miluju tvoje fotky a obdivuju, že máš takovou trpělivost se servírováním. Obzvlášť ta omeleta. Asi někdy vyfotím tu svou, ať se společně zasmějeme :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Veru :* :)) Občas je to servírování boj mezi hlavou a žaludkem, kterej už křičí, ať přestanu fotit a začnu jíst :D

      Delete
  4. To je inšpirácia! <3 tie tvoje omelety to je úplná dokonalosť!ja sa môžem snažiť ako chcem a nikdy mi z toho nevznikne taká krása. Z týždňa si nič nerob,to pravidlo nieje pre nič za nič ;-) a wrapa mam tiež velmi rada ale som ho už davno nemala. ved ty sa stravuješ uplne ukážkovo :-) obed s pangasom vyzerá úžasne! ešte že si dopisala ten zvyšok, to by bola velmi mala porcia. Ale takto na fotke to vyzerá dokonalo :-) Krásnu nedelu prajem Veroni :-)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Luci! Já si z toho nic nedělám, né, že bych byla nadšená, ale to je prostě život, nic není 100% :)) Navíc ten Wrap byl hříšně dobrej! Ta čínská polívka už teda ne, ale to byla fakt nouzovka :D I tobě krásný zbytek neděle! :)*

      Delete
  5. Můžu se zeptat odkud objednáváš ten protein ? :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si říkala, jestli nemám dát odkaz rovnou do článku :)) Objednávám z goldfitness.cz ;)

      Delete
  6. Ty tvoje fotky jsou prostě něco úžasnýho :))

    ReplyDelete
  7. Jsem ostuda, že jsem ještě neochutnala avokádo? :( :D
    Krásně to hraje všemi barvami :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslím, že nejsi, ale stejně ho určitě ochutnej! :)) A děkuji!

      Delete
  8. Krásné fotky, všechno působí tak jemně a "čistě" (ve smyslu světle :))
    Asi vyzkouším tu zapečenou rybku, protože pangasius mi samotný moc nejede, a takhle by mohl být o chlup lepší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! :) Pangasius je dost bez chuti, takže ho chce pořádně okořenit a nešetřit ani česnekem, dávala jsem 4 stroužky na porci :))

      Delete
  9. Máš nádherné fotky, povedala by som dokonca ako z časopisu :) Profesionálna fotografka proste! :D
    A jedlo tiež vyzerá tak chutne.

    ReplyDelete
  10. Krása, ty tvoje fotky jsou prostě úžasný! Nejvíce mě láká poslední dobrota! Miluju zapečené brambory :-)

    ReplyDelete
  11. Samotnému avokádu pořád nějak nemůžu přijít na chuť, ale ty to máš tak krásné nafocené, že ho přece jen asi zase zkusím :D:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musí být opravdu zralé - měkké a pak stačí jen trochu posolit, zakápnout citronem a mňamka! :))

      Delete
  12. Veruu, já ty tvoje fotky zbožňuju. Jak od profíka. ♥

    ReplyDelete
  13. fantastické fotky! opravdu!!! a že jsem foodstylových fotek viděla vážně hodně.

    ReplyDelete
  14. díky Instagramu jsem na tebe náhodou narazila a máš můj obdiv!! klobouk dolu..Jsem 3měsíce po porodu a absolutně se nemůžu hodit zpět do kondice a do svého jídelníčku. Prostě jsem totálně rozežraná a jsem na sebe šíleně naštvaná ... snad už se mi to brzy povede změnit. Každopádně ti děkuji, páč jsem se nad sebou aspoň trošku zamyslela a díky tobě začnu na sobě makat....tvé recepty jsou výborné a vypadají ještě líp. Všimla jsem si, že hodně používáš Cottage, ten já miluju, ale teda ještě nikdy jsem ho nepoužila v teplé kuchyni. Už jsi ho zkusila čistě jen s rajčaty (nejlepší jsou v létě, ta jejich vůně) s bazalkou. Někdy k tomu přidám ještě kukuřici nebo nastrouhanou mrkev ... Mňaaaam..jo a chtěla jsem tě poprosit jak jsi dělala ten coleslaw? díky Klára

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) Já si myslím, že tři měsíce po porodu není žádná dlouhá doba, tělo to asi ještě potřebuje větší přísun, aby se zregenerovalo, až budeš doopravdy chtít, tak to půjde :) Já cottage používám i ve studené i v teplé kuchyni, mám ho ráda na každý způsob a s rajčaty a bazalkou je to lahoda :) Jinak coleslaw je prostě jen zelí, mrkev, cottage a špetka soli. Nic víc a byl výborný, lepší než z KFC! :) Držím moc palce!

      Delete
    2. děkuji moc :-))) ... každopádně budu muset najít nějaké stránky a pořádně prostudovat kolik sacharidů, kolik tuků, kolik bílkovin atd. nemáš nějaký tip..? nějaké pěkné stránky kde to i takové polenko jako já pochopí :-DDD .... Klára

      Delete
    3. Píšu o tom v článku tady: http://www.veronikadimitrovova.com/2014/04/jak-si-sestavit-redukcni-jidelnicek-i.html ;)

      Delete
    4. díky moc jsi opravdu zlatíčko .. jdu to pořádně prostudovat a kdybych něco nevěděla, můžu se na tebe obrátit? :-D ... díky Klára

      Delete
    5. Určitě, klidně i do e-mailu :)

      Delete
  15. Ahoj Veru, kde se dá koupit ta mražená zelenina - Iglo Welness Premium?? Děkuji za odpověď...jinak božská inspirace! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :)) Kupuji v Intersparu - má černý přebal :))

      Delete
  16. To sú ešte ľudia, čo si kupujú pangasiusa? najhoršia a najnezdravejšia na svete, prečítaj si v akých vodách to chovajú. To si radšej priplatiť a kúpiť si niečo kvalitnejšie.
    Skvelý blog máš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemám ho na denním pořádku a myslím, že když si ho dám třeba jednou za dva měsíce, asi se mi nic hrozného nestane. Jinak dávám přednost jiným rybám, jako je losos, tuňák nebo třeba pstruh. Mám ho jako nouzovku v mrazáku, nijak ho nevyhledávám. Jinak děkuji za pochvalu blogu :))

      Delete
  17. Anonymous02 May, 2014

    Krasne fotecky:-) Muzu se zeptat jakrho tunaka pouzivas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju. Kupuju si Rio mare ve vlastní šťávě :)

      Delete