Monday, April 14, 2014

Challenge of the Week #5

Máme to tady. Nový týden. Nová výzva. A co chceme mít? Pěkný zadky! A co dělá pěkný zadky? 
DŘEPY!

*100 dřepů každý den*

To bohužel není můj zadek :))

*100 squats every day for a week*

Kdo si se mnou výzvu zapíše do beFITbooku? Těším se jak malá holka. Relaxační týden s jógou byl skvělý a já budu co nejvíce jógu cvičit i dál a jednou za čas jógový týden zařadím, protože jsem se srovnala neskutečně psychicky i fyzicky a jsem plná energie a odhodlání jít zase kousek dál za zdravějším tělem! :) A taky se těším na tu vydanou energii, do fitka a na to jak mě bude bolet zadek až půjdu do schodů. 

Dnes také opět začínám se zapisováním a ráno mě také čeká měření na inBody, abych mohla sledovat své pokroky. To je taky důvod, proč dnes dřepy odkládám na odpoledne/podvečer, protože před inBody byste neměli mít žádnou zátěž kvůli možnému zkreslení výsledků. Ale jinak se chystám dřepy dělat ráno a pak si za odměnu dát velkou misku ovesné kaše!

Pro ty, co se ke mně připojují - ať už na tři měsíce s beFITbookem, nebo jen na týdenní výzvu - držím nám všem palce! Pojďme do toho! A váhu na patách! :)

13 comments:

  1. No parada! Ja jdu do toho urcite s tebou! Taky planuju drepovat rano, krom dneska, protoze jsem cekala,co vymyslis :-) Takze hura do toho!

    ReplyDelete
  2. Jdu do toho! :) Dřepy jako cvik naprosto miluji, když je nemám v tréninku, cítím se nesvá :D

    ReplyDelete
  3. ahoj, dřepy se musí delat 100x v kuse či se to může rozložit do více sérií během dne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím, že je na tobě, jak to zvládneš :) Já budu dělat 2x50 - 50 dřepů, 3 pozdravy sluníčku a 50 dřepů ;)

      Delete
  4. Je to dobrá výzva, já si do toho všeho dnes koupila běžecké boty, tak se těším, až si dám do těla! :) Děkuju za inspiraci! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to ti držím palce a přeju krásné běhání! :)

      Delete
  5. Chtěla bych jí moc zkusit (přinejmenším aspoň 50 denně), ale mám s tím problém.Neví někdo proč, když udělám rychle nebo pomalu dřep například desátý a více, tak mi začne při dalším dřepu praskat v koleně?Ne nějak výrazně, ale je to celkem nepříjmné a odrazuje mě to od pokračování, protože se bojím, že si zničím kolena.Neví tedy někdo co by to mohlo být nebo ještě lépe-JAK TO VYŘEŠIT?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Leo, zkus se předtím, než začneš dělat dřepy zahřát - třeba na rotopedu, nebo skákat panáky, běžet na místě, zvedat kolena do výšky. Něco abys nezačala dřepy dělat příliš ztuhlá. Dřepy nedělej až na zem, ale skonči v úrovni, kdy budeš mít stehna vodorovně se zemí a snaž se držet váhu na patách a zadek mít vystrčený. Kolena by ti neměla vyjíždět před špičky nohou. A nezapomeň se pak protáhnout. :) A jako odměnu si pak dej pár Haribo medvídků, které obsahují želatinu na klouby :) Snad toto pomůže. Dřepům zdar! :))

      Delete
    2. Rozhodně, moc děkuju!

      Delete
  6. loni jsem zkoušela dřepovací výzvu, která obletěla snad všechny blogy...skončila jsem na 120 dřepech za den, odrovnala jsem si kolena, přitom jsem dřepy z technické stránky dělala dobře...do dřepovací výzvy už nikdy, to raději chodím po schodech, pěkně do pátého patra na pokoj, na koleji...ale tobě hodně štěstí

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrzí mě, že jsi si takhle zničila kolena :/ Když jsem bydlela na intru, občas nešel výtah a musela jsem šlapat do 8. patra, takže to byla taky pěkná posilovna :))

      Delete