Monday, March 17, 2014

Challenge of the Week #1

Rozhodla jsem, že zkusím každý týden takovou svou malou osobní challenge. Každý týden jiný cvik, jiný cíl a snad také nějaké výsledky :)). Inspirovala mě Andrea Clausen (perfektní postavu má!) a první cvik pro první týden je také od ní a není to nic jiného než výpady. 

*100 výpadů každý den*

ilustrační foto

*100 lunges every day for a week*

Dnes už mám svých 100 výpadů za sebou a bylo to po ránu příjemné zahřátí! Kdo do toho půjde se mnou? :)

9 comments:

  1. Idem nato, vypadov a drepov nie je nikdy dost ! :)

    ReplyDelete
  2. Jeej Veru, tak do toho jdu s Tebou, ale tedy.. az od zitrka, ale nikdy neni pozde :) Jak dlouho Ti ta stovka zabere? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé :)) prosím tě, ráno asi 10 minut i s pauzou (dělám 2x50), takže brnkačka (ale pěkně u té druhé padesátky funím!) :D :))

      Delete
    2. a jak často děláš ty výpady?? ráno, poledne , večer?? :)

      Delete
    3. Dělala jsem každé ráno ještě před snídaní 2x50 :) třikrát denně to bych asi nikam nedošla už :)))

      Delete
    4. děkujii :)

      Delete
  3. Týdenní výzvy - to je skvělej nápad! Už se těšim, až si je budu zapisovat do beFITbooku :-)
    Jinak jsem si na sebe vymyslela i takovou měsíční výzvu - skákání přes švihadlo, každý den 10 minutek a budu si zapisovat počet přeskoků. Zkoušela jsem, jak na tom jsem - za 10 minut jsem jich zvládla 250 a byla jsem úplně mrtvá :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky si je tam ráda píšu! :)) S tím skákáním přes švihadlo to je taky super nápad a věřím, že jsi po 10ti minutách vyřízená, taky bych byla :)

      Delete